Resultat för söndagssegling 2012-06-03

Söndagens segling lockade 4 båtar och det blåste mindre än dom utlovade 12 sekundmeter, 6-7 med 9 i de kraftigaste byarna. Vinden kom från väst syd väst.
Banan var lagd av Lekbergs där Hans dagen till är seglade med Joakim i hans NF, sträckningen var ut ur viken, söder om st Roth, syd och öst om Björkö skrakholmar, öst om Skalkaren och tillbaka till klubben.
Snabbast runt på både seglad och omräknad tid var Nisse Westerberg med sin S30, följt av Joakim Öberg i NF, Tomas i First 34.7 och Björn Sjölund, Nicholson 1/2-ton stängde.