Dags att anmäla sig till årets ”Novembertripp”

Vi är några stycken som tänker ta oss ut i den relativt tomma stockholmsskärgården för att känna på den mysiga hösten.

Tider: Lämnar hamnen när det ljusnar efter att vi har fått i oss en frukost, torsdag 15-11-12.  Planerar att vara hemma innan mörkret lägger sig helt, söndag 15-11-15.

Om du/ ni är sugna att hänga med så anmäl er via e-post till hamnkapten@oxnobatforening.se    först till kvar gäller.

Under vintern i år kommer det att ligga 13st ”Vinterliggare” i sjön. Så jag hoppas att några av dom har möjlighet och vill ställa upp med motorbåt eller med sin segelbåt om det behövs platser till klubbkompisarna.

Ha det gått.

Hälsningar Per-Gunnar Andersson