Klubbkväll på Erlandsons Brygga i Sickla

Välkommen till er klubbkväll med Gålöbasens båtklubb & Oxnö båtförening.

Kvällen den 13 februari genomför vi er klubbkväll där vi dricker kaffe, äter mackor och avslutar det hela med att ni får handla i butiken till 20 % rabatt på hela vårt sortiment (dags-, netto-, samt redan rabatterade priser undantaget). Tanken är att vi kommer dela upp oss i två grupper för att lyssna på två föredrag under kvällen där ni får fördjupa er i dels bottenfärger och vad vi kan göra för att möta morgondagens krav men även vad nytt som finns inom navigationsutrustning.

18.00–20.00: Kristoffer Myhrman berättar om bottenfärger från Lefant samt Viktor Olsson från Navico som kommer att berätta om Lowrance, Simrad och B&G´s instrument.

20.00–21.00: Ni får tillgång till vårt sortiment och de fina rabatter vi erbjuder för kvällen.

Plats: Erlandsons Brygga Sickla

Anmälan görs snarast till:

bjarne.edlund@yahoo.com

bjorn.hollertz@expressen.se

Datum: 13/2

Tid: 18.00-21.00

Hjärtligt välkomna önskar Jonas Mittag-Leffler med personal.