Kvällssegling 8/6 (Oxnö Båtförening vs Morarnas Båtklubb)

Nu på onsdag den 8:e juni är det en kvällssegling som ingår i klubbmästerskapet. Kvällsseglingen kommer att bli speciell då även Morarnas båtklubb* kommer att delta! Hjälp till att försvara klubbens färger och ställ upp på startlinjen du med.

Vindarna ser i nuläget ut att bli sydostliga till ostliga upp till 5m/s (svagare vindar på dagen och ökande fram till kvällen).

Fösta start går 18:30 och anmälan till tävlingsledare bör ske före 18:00. Beskrivning av banan ges kl 18:00. Det går även bra att anmäla sig per telefon.

Tävlingsledare: Johan Strömbäck 0700-461 079

* Morarnas båtklubb anordnar även själva kvällseglingar och alla Oxnö båtar är självklart välkomna att delta i dessa seglingar. Kontaktperson är Anders Jangö. Se även mer på http://www.morarna.se/ under MBK kappsegling.